Cпецпроекти

Агентство Banda працюватиме над новим іміджем Чорнобиля


0 270 0

Креативна агенція Banda Agency повідомила на своїй сторінці у Facebook, що вчора підписала меморандум про намір працювати над новим обличчям Чорнобиля та формувати його позитивне сприйняття. Цей документ підписали разом з Віталієм Петруком, головою Державного агентства України з управління зоною відчуження.

«Вже давно хотіли з’їздити до Чорнобиля. А коли цього літа опинилися у Прип’яті, прийшло розуміння, що Чорнобильська зона – це набагато більше, ніж законсервована зона відчуження. Нам здається, що цей образ час змінити – як на локальному, так і на міжнародному рівні», – ідеться в публікації.

«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію агентства і показати зону відчуження не тільки як туристичну локацію, але й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом. Окрім того, у зоні відчуження відбуваються природоохоронні заходи, що сприяють збереженню та відновленню біорізноманіття, триває розбудова інфраструктури поводження з радіоактивними відходами, роботи на ЧАЕС, і саме до цих процесів ми хочемо привернути увагу громадськості та професіоналів», – наголосив голова ДАЗВ Віталій Петрук.

«Банда» долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи. Над проектом почнуть працювати найближчим часом.

Наш YouTube-канал
Теги:
Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: